Splošni pogoji za uporabo spletne strani POPULI.si

Lastnik in upravljavec teh strani je POPULI d.o.o., Gregorčičeva 11, 1235 Radomlje, ki je ustanovljeno na podlagi slovenske zakonodaje in ima svoj sedež v Sloveniji. Telefonska številka podjetja POPULI d.o.o. je +386 (0)1 7225 320, glavni kontaktni elektronski naslov pa populi@siol.net . Podjetje POPULI d.o.o. je vpisano v sodni register v Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno številko 1/14423/00 in je zavezanec za plačilo Davka na Dodano Vrednost (DDV). Ustanovni kapital podjetja POPULI d.o.o. je 10.432 €. Davčna številka SI86815199. TRR pri NLB d.d. SI56 0230 4003 5164 453.

Splošno
Pred uporabo strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo spletne strani POPULI.si se z navedenimi pogoji strinjate. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Za oddajo naročila je obvezna registracija. Med postopkom registracije je kupec opozorjen na dejstvo, da se strinja s Splošnimi pogoji za uporabo spletne strani POPULI.
POPULI d.o.o. ni preveril vseh strani, ki so povezane s to spletno stranjo, in zato ni odgovoren za vsebino katerekoli zunanje ali druge strani, ki je na kakršenkoli način z njo povezana. Pri vseh naših povezavah z drugimi spletnimi stranmi ali mesti nosite celotno tveganje sami.
POPULI d.o.o. ima pravico spremeniti splošne pogoje s spremembo te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče.
Vse navedene cene so v EUR, vključujejo DDV (davek na dodano vrednost) in veljajo le informativno na dan naročila.
Vsak izdelek je predstavljen vsaj z imenom izdelka in aktualno ceno. Transakcija ni trajna ali ponavljajoča se izpolnitev.

Cene
Vse navedene vene so v EUR in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost) ter veljajo le informativno na dan naročila. Cene ne vključujejo dostave.
Vsak izdelek je predstavljen vsaj z imenom izdelka in aktualno ceno. Transakcija ni trajna in ponavljajoča se izpolnitev.
Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

Dobava

Dostavo naročenega blaga vrši podjetje POPULI d.o.o. z lastno dostavo ali preko Pošte Slovenije . Za vsako naročilo preko spletne trgovine boste prejeli avtomatizirano obvestilo o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi, ali da se je pričela vršiti odprema, ampak vas le obvesti, da je sistem prejel vaše naročilo in da je stekel postopek odpreme, ki lahko traja tudi več kot trideset dni. V obvestilu bo potrdilo naročenih artiklov. V kolikor imate kakršnakoli vprašanja o naročilu ali menite, da je prišlo do napake, lahko pokličite podjetje POPULI d.o.o. na številko 01 7225 320 in se z našim komercialistom pogovorite o vsebini naročila.
Če je izdelek na zalogi, je čas za prenos in dostavo pošiljke 5 dni po obdelavi naročila (to lahko pomeni do šest delovnih dni od prejema naročila). V kolikor kupec tako želi, lahko izdelek osebno prevzame - po predhodnem dogovoru z zastopnikom podjetja POPULI d.o.o.
V primeru dostave na dom, bo dostavna služba naročeni izdelek dostavila na dom naročnika. V kolikor naslovnik ob obisku kurirja ni bil dosegljiv, se lahko s kurirsko službo dogovori za drug rok dobave, ali pa izdelek prevzame osebno v najbližjem distribucijskem centru. Po tem roku se pošiljka vrne pošiljatelju. V primeru vrnitve pošiljatelju, je naročnik dolžen povrniti pošiljatelju vse stroške v zvezi s pošiljanjem in vračanjem pošiljke na naslov pošiljatelja! Blaga ni možno naročiti na naslove "poštno ležeče" ali na poštne predale. Podjetje POPULI d.o.o. svoje izdelke pošilja le naročnikom na ozemlju države Slovenije. V ostale države pošiljamo le po posebnem dogovoru!

Načini plačila
Ob nakupu v POPULI.si spletni trgovini lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:
Po povzetju - z nalogom UPN preko pošte Slovenije
Po ponudbi ( predračunu ) - priliv sredstev na TRR prodajalca pred osebnim prevzemom blaga.

Stroški pošiljanja
Po posredovanju vašega naročila se ceni prištejejo stroški pošiljanja blaga po ceniku Pošte Slovenije.
Aktualne cene za pošiljanje navadnega paketa so:
Poslovni paket
do 2kg 4,52 EUR
nad 2kg do 5kg 5,54 EUR
nad 5kg do 10kg 6,72 EUR
nad 10kg do 15kg 7,88 EUR
nad 15kg do 20kg 9,03 EUR
nad 20kg do 25kg 10,47 EUR
nad 25kg do 30kg 11,93 EUR
nad 30kg do 40kg 13,85 EUR
nad 40kg do 50kg 16,17 EUR

Odkupnina 0,74 EUR
Pazlivejše ravnanje 1,02 EUR
Vse zgoraj navedene stroške kupec plača direktno pošti Slovenije ob prevzemu blaga!

Reklamacije
V primeru, da ste po pošti prejeli okvarjen izdelek, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte  populi@siol.net ali telefona ( glej kontakt na spletni strani) vendar najkasneje v roku 8 (osem) dni od dneva prejema.. Prav tako nas kar najhitreje (najkasneje v roku 3 (tri) dni obvestite, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega, da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga
Če z blagom niste zadovoljni, lahko v osmih (8) dneh po prejemu blaga pisno sporočite podjetju POPULI d.o.o., da odstopate od pogodbe. V tem primeru morate blago vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži po pošti na naslov:
POPULI d.o.o.,
Gregorčičeva 11, Zg. Jarše
1235 Radomlje
v osmih (8) dneh po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Podjetje POPULI d.o.o. vam bo kupnino vrnilo v petnajstih (15) dneh od prejema obvestila o odstopu od naročila. Stroške vračila blaga (poštne ali transportne stroške) plača kupec!
Vsi paketi, ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške!
V kolikor se za preklic naročila odločite preden je bilo blago odposlano, lahko to storite prosto, brez kakršnihkoli obveznosti do podjetja POPULI d.o.o. V primeru, da želite naročilo preklicati, vam ni potrebno navesti razloga za tovrstno odločitev.

Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katere jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oz. bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Kako se preverja primernost?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oz. navedbami na samem artiklu

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca NAJKASNEJE v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa.

Sklepanje in arhiviranje pogodbe
Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku.
Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu podjetja. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu družbe.

Jamstvo
Garancijski rok za tehnično blago, kupljeno v trgovini POPULI.si je v skladu s pogoji, ki so navedeni v garancijskem listu priloženem k blagu, če ob opisu blaga ni drugače navedeno.
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija, kot določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št 14/22). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oz. storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvari pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni - tako v primeru, če ugodite zahtevi kot v primeru, če se ne strijate z uveljavljanjem napake oz. garancije.

Napake na spletni strani
Zaradi načina obnavljanja spletne strani, napake niso izključene. V kolikor je cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bo o tem dejstvu obvestil uslužbenec podjetja POPULI d.o.o. in vam ponudil možnost, da izdelek kupite po pravilni ceni, ki vam jo bo tudi navedel. Prav tako bo podjetje POPULI d.o.o. takoj odpravilo napako (v kolikor že ni bila odpravljena) in se vam opravičilo za napako. Podjetje POPULI d.o.o. izdelka stranki ne bo prodalo po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, v kolikor je bila stranka pravočasno obveščena o nastali napaki. Podjetje si pridržuje pravico, da napako popravi v roku treh (3) delovnih dni od dne, ko je bilo o napaki obveščeno.

Zasebnost - varstvo podatkov
Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju POPULI d.o.o. zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Podatke, ki jih boste posredovali na straneh trgovine populi.si, zbiramo izključno za interne potrebe in potrebe izvedbe plačila. Vsi podatki, navedeni pri registraciji, so namenjeni izključno poslovanju trgovine POPULI.si in jih POPULI d.o.o. ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. POPULI d.o.o. trajno hrani ob registraciji vnesene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu.
V primeru vdora v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Varstvo potrošnikov
Trgovina Populi.si deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori:

Vsak kupec imam možnost svojo pritožbo nasloviti na poštni naslov Populi d.o.o., Gregorčičeva 11 Zg. Jarše, 1235 Radomlje ali elektronski naslov populi@siol.net ali na telefon +386 (0)1 7225 320 ali fax +386 (0)1 7225 325.
podjetje Populi d.o.o. spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov in se bo maksimalno potrudilo rešiti vsako pripombo v najkrajšem možnem roku. Potrudili se bomo najti primerno rešitev brez posredovanja sodišča, če pa to res ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Domžalah.

V skaldu z 32.členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZisRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobeega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (RPS),
Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo na povezavi:
https;//webasate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SI,

Spoštovani kupci!
Želimo vam prijetno uporabo naše spletne strani in nakup, ki bo v obojestransko zadovoljstvo!

Populi d.o.o.